Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Κατασκευή βιτρίνας για μινιατούρες.

Μία απο τις αδυναμίες μου είναι οι μινιατούρες...


Με διάφορα θέματα όπως ζωάκια ή μπουκάλια.
'Επρεπε όμως να βρώ τρόπο να τις αναδείξω.
Κάποια στιγμή σε ένα πολύ όμορφο ουζερί στη Χαλκιδική είδα αυτά...


Μικρά σε βάθος όπως τα ήθελα αλλά σαν ιδέα την είχα περίπου στο επιπλάκι του μπάνιου μου.
Βρέθηκα στη σελίδα inart.gr εκεί είχα λατρέψει αυτό...



Ακριβούτσικο ήταν περίπου στα 130 - 140 € όμως και οι μινιατούρες δε θα χωρούσαν σε μια μόνο βιβλιοθήκη.
Άκυρο και αυτό. Βόλτα στην ikea σε περίοδο εκπτώσεων...δε μπορεί όλο και κάτι θα βρώ...
και αφού είχα απογοητευτεί ανακαλύπτω τα ραφάκια molger.
H ραφιέρα αυτη της φωτογραφίας είναι πιο στενή αλλά σας τη δείχνω για να καταλάβετε την αρχική τους μορφή . Αγόρασα λοιπόν 2 τεμάχια σε μισή τιμή απο 19 ευρώ το κομμάτι.

Ξεκινήσαμε λοιπόν τη μετατροπή τους.
Πήρα απο το φιλαράκι μου με τα υλικά επιπλοποιίας μια απλή βαφή για συντήρηση του ξύλου σε σκούρο χρώμα.
 

Αυτό είναι το αρχικό του χρώμα.




Όσο και αν έψαξα στην αγορά οι κορνίζες είχαν περίπου τα 3 μέτρα 32€.
Θα χρειαζόμουνα 2 τμχ άρα 64 €.
Στην αποθήκη όμως είχα ρετάλια κομμάτια κορνίζας απο κάτι παλιά κουφώματα που είχαμε στο σπίτι.
Χμ...Και όμως με λίγο τρίψιμο με το γυαλόχαρτο και λίγο βαψιματάκι με χρυσό spray, γίνονται θαύματα.

 



Τελικά το κόστος για τη κατασκευή δε ξεπέρασε τα 48€ .. για 2 ανεξάρτητα κομμάτια που μπορώ σε οποιαδήποτε αλλαγή να θελήσω να κάνω να μεταμορφωθούν.

Τα έχω ερωτευτεί...αλλά αργότερα κάτι θα κάνω και με τη σκόνη που μαζεύουν, κανένα πορτάκι ίσως .

Kαλημέρα . Μ.

1 σχόλιο:

  1. Φοβερή κατασκευή!!!!! Μπράβο σου για την ευρηματικότητα και για την υλοποίηση!!! Συγχαρητήρια και για τις συλλογές σου, που απ΄όσο μπορώ να δω είναι φοβερές!!
    Θυμάμαι κι εγώ κάποτε έψαχνα να βρω μια τέτοια μικρή βιτρινούλα για κάποιες μινιατούρες, από τότε όμως γέμισε τόσο πολύ το σπίτι μου, που πια δεν έχω πού να τη βάλω....
    Α, βγάλε αν θέλεις τη λεκτική επαλήθευση για να μπορεί κάποιος να σου αφήσει πιο γρήγορα σχόλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή