Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Καλό μήνα σε όλους....

Τον φάγαμε και τον Οκτώβρη...
Μπήκε ο Νοέμβρης και μαζί με αυτόν είδα ότι πολλοί φίλοι μου στο facebook άρχισαν την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα.

Οχι ότι εγώ δε χαίρομαι...απεναντίας

Έχω ήδη αρχίσει να προμηθεύομαι χρυσόσκονη για τις κατασκευές μας.
Τα blogs είναι γεμάτα ιδέες και η όρεξη μου χτυπάει κόκκινο.
Τυχεροί και οι φίλοι που τους έταξα δωράκια απο τα χεράκια μου φέτος.

Αύριο ίσως πάμε να μαζέψουμε και άλλα κουκουνάρια για τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση μας.
Υλικό πολύ όμορφο, με όγκο, βαφεται..και αν το βρούμε σε κλαδιά γεμίζουμε τις γωνιές μας με φωτάκια και είμαστε έτοιμοι....έχουμε ένα μήνα μπροστά μας....


Αγάλι αγάλι , γίνεται η αγουρίδα μέλι !!!!

Καλή διάθεση και υγεία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου