Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Η άτυχη στιγμή...

Και εκεί που νομίζεις πως όλα πάνε καλά..

Τρίτη 1/1/11 
Ημέρα σημαδιακή με πολλούς άσσους....

Η τύχη έκρυβε έναν άσσο στο μανίκι της....και όσο εγώ περίμενα να πάρω το μικρό μου άγγελο απο το σχολείο του, έκεινο αμέριμνο απλά έπεσε...

Με αποτέλεσμα να τρέχουμε στο νοσοκομείο και να μη φτάνουμε...
5 ράμματα στο κεφάλι, γυρίσαμε όλα τα τμήματα....ακτινολογικά & παιδοχειρουργικά ...τους γνωρίσαμε όλους....και τους ευχαριστούμε, παρόλο που η νύχτα μας σε τόσο στενάχωρα δωμάτια και με νοσοκόμες να γκρινιάζουν για τα πάντα...κύλησε ομαλά και επιστρέψαμε στο σπιτάκι μας.



 Εύχομαι στο αγοράκι μου άλλη λαχτάρα να μη μου δώσει, γιατί πόνεσε η καρδούλα μου !!!

Σιδερένιος άγγελε μου !!!
Να προσέχεις..
Η μαμά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου