Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Ο δικός μου φύλακας " Άγγελος "

Με αφορμή τη χτεσινή ημέρα θα σας εξομολογηθώ τον έρωτα μου...
"Σε αυτή τη ζωή κάποια πράγματα είναι απρόβλεπτα και πρίν προλάβεις να τα σκεφτείς...απλά συμβαίνουν....

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η γνωριμία με τον αγαπημένο μου....
Απρίλιος 1995

Πρίν προλάβω να σκεφτώ, να ονειρευτώ .... απλά γνώριζα ...ότι αυτός ήταν ο άνθρωπος μου ...

Δεν έπεσα έξω....αγαπηθήκαμε δυνατά, περάσαμε όμορφες γαλήνιες στιγμές...
με περιπέτειες, δε λέω !
Πολλές αγωνίες, πολύ αγώνα αλλά με πολύ αγάπη και διάλογο...
Αγωνία και πόθος για την απόκτηση του μικρού μας και τελικά η ελπίδα έγινε πραγματικότητα ...και εκεί όλα γίναν ακόμα πιο όμορφα...

Ολοκληρώθηκε η ευτυχία μας...γέμισαν οι ψυχές μας αγάπη....πολύ αγάπη...

Φεβρουάριος 2012

Συνεχίζουμε λοιπόν τη πορεία μας ακάθεκτοι εδώ και 17 χρόνια....
Ναι καλέ μου τα προβλήματα μας δε θα μας στερήσουν όλα αυτά που ονειρευτήκαμε.

Θα προχωράμε μαζί.... θα ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο και θα συνεχίζουμε...

Εύχομαι να γεράσουμε αγκαλιά ...να δούμε το γιό μας να μεγαλώνει και να προοδεύει...μαζί...

Σ' αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα..


Σ' ευχαριστώ που μου χάρισες το παληκάρι μας...
σε ευχαριστώ που βρέθηκες στη ζωή μου...πορτοκαλάκι μου...
Σ' ευχαριστώ που είσαι πάντα κοντά μου στα καλά μου αλλά και στις γκρίνιες μου.
Με φροντίζεις και με αγαπάς ...
με υπομένεις και με καθησυχάζεις σε κάθε ανησυχία μου...

Ευχαριστώ...ευχαριστώ...ευχαριστώ.."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου