Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

...έρωτας...


14 Φεβρουαρίου 2013
Ημέρα των ερωτευμένων...


Δε γιορτάζουμε σήμερα αλλα κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε ώρα.

Γιατί ο ένας για τον άλλο είναι η γή & ο ουρανός, ο ήλιος - το φεγγάρι.

Γιατί 17 χρόνια ο έρωτας αυτός δε σβήνει και συνεχίζει να φουντώνει ...

Όλα τα σ' αγαπώ για όλη τη κοινή ζωή μας βρίσκονται πάντα εδώ...να το θυμάσαι!!!





Είναι βαρύ το τίμημα,
εσύ να σαι το φως μου,
να με κοιτάς,
να λαχταρώ,
ένα φιλί σου δως μου.

Εσυ δεν δεν είσαι ποιητής
είσαι η παρηγοριά μου
είσαι η ελπίδα που ζητώ
μέσα στη λησμονιά μου.

Μπορεί λίγο να ξέχασες
αυτο που χουμε ζήσει
μα είναι αιτία κι αφορμή
ζωή να με γεμίσει.

Σε λίγο θα μαστε μαζί
για μια ζωή δεμένοι
μα εγώ φοβάμαι πως αυτή
είναι ζωή κλεμμένη.

Σε έρωτες δεν πίστευα
η αγάπη είχε τελειώσει
μα αγάπη μου η αγάπη σου
ελπίδα με έχει γιομώσει.

Ψυχή μου και ματάκια μου,
θα σ' αγαπώ για πάντα,
μα αν εσύ θα μ' αρνηθείς
θα γίνω δυο κομμάτια.






Ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις στη ζωή μου.


Είσαι η ανάσα.
Είσαι η δύναμη.
Είσαι η ζωή.

Να το θυμάσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου