Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Kαι οι διακοπές αρχίζουν...

Μάλλον ήρθε η ώρα να μπλογκάρω λίγο μια και έχω πολλές μέρες να γράψω...
Γεγονότα βέβαια είχαμε, όρεξη δεν είχαμε ... και χωρίς όρεξη δυστυχώς ακεφιές.
Προσπαθήσαμε βέβαια με χίλιους τρόπους να ανεβάσουμε τη διάθεση μας όπως με βραδυά σοκόλασης ''μόνο για γυναίκες''.... δεν είναι βέβαια κάτι άλλο απο Τεκίλα σοκολάτα... αγαπημένο μας πιά συνήθειο...


Να ευχαριστήσω τα κορίτσια μου για τις όμορφες μέρες και νύχτες που περνάμε υποστηρίζοντας η μία την άλλη.... Σας ευχαριστώ ομορφοκόριτσα....

Καλά να περνάμε... πάντα...

Να ευχαριστήσω τα Μπλογκοκόριτσα  Λιτσάκι & Κατερίνα για τις υπέροχες φωτογραφίες αλλά και περιγραφές απο τις ψηφιακές γειτονιές που παραβρέθηκαν.

Συμπληρώνω το τραγούδι ''Summer in the city'' που παίχθηκε στις ψηφιακές γειτονιές με την ελπίδα να είμαι και εγώ εκεί του χρόνου!



Και κάπου αυτές τις μέρες ξεκινάμε τη κατασκευή της λαμπάδας της Κωνσταντίνας μου....

Χθές βρέθηκα στο κέντρο της πόλης για δουλειές και εκεί βρέθηκα στο σπίτι του αδερφού μου. Ευκαιρία να πάρουμε και απο το νηπιαγωγείο και τη μικρή μου ανηψιά....

Υπέροχη διαδρομή μέσα απο σοκάκια και απίστευτα πολλές σκάλες αλλά με αποζημείωση μια θέα μοναδική με πιάτο όλη τη Θεσσαλονίκη. Και αυτό που βλέπετε ειναι το Λαζαράκι που έφτιαξε με τα χεράκια της η μικρή Αθηνά. Κουκλίτσα μου!

Καλές διακοπές στα μικρά μας παιδάκια που επιζητούν αυτές τις μέρες για παιχνίδι και ξεκούραση...

Και κοιτάχτε τι μου ήρθε απο το σχολείο σήμερα...


Λαχτάρα μου, ανάσα μου σε ευχαριστώ....

Καλό Σαββατοκύριακο.

Μαρία 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου